ggurak Arkadaşlar, Konami "Pro Evolution Soccer Management" adıyla 2006 yılı içinde bir oyun yayınlayacağını duyurdu.. http://www.gamesindustry.biz/press_...e.php?aid=12087
2ampara***Womanizer konami sonunda menejerliğe de elini attı hll olsun buda güsel bişi olur nede olsa konami
e.c.i verdiğin link çalışmıyor bi kontrol etsene kardeş sana zahmet ayrıca çok süper bi haber konami bu sektorude yıkacak bence
RubenMartin süper bi haber... Ama ilk oyunlarında fm ile başa çıkamazlar.. Gördüğüm kadarıyla TCM ye benzeyecek..
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Exvision PES'de yakaladığı başarıyı bu tarz bir oyun üreterek yakalayacaklarını sanmıyorum. neden konaminin yaptığı hangi oyun kötü oldu ki ?
Exvision Piyasada o kadar sağlam menejerlik oyunu varken çıkıp böyle bir oyun yapmasını desteklemiyorum.
Ardataskin süper bu haber yaaa screnlerden güzel gözüküyo ama konami gene bi seyi eksik yapmıs formalar bide man unt.'a man red yazıyo yani bazı takım isimleri orjinal deil galiba
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ süper haber ya!!!!!! TCM den güsel olacağı kesin... Evet bencede..