mali408 :,( fifa 06 da controller save len miyor.yani ben oyunu yeni açtığımda controlleri istediğm gibi ayarlamıştım.ama oyundan çıkıp tekrar girdiğimde controller yine eski haline dönmüştü .nası yapıcaz bu işi.bir de controler save lenmiyor.acaba sizde de oluyor mu.
mali408 :o ya ne olur yardım edin.oyuna tekrar çıkıp girdiğimde controller kaydedilmiyor.mecbur yine controlleri ayarlamak zorunda kalıyoru m :,( :( :( .o zaman bu controller nasıl kaydedeceğiz. :,(
Neo Kardeşim tekrar konu açmana gerek yok bu hata biliniyor zaten. Ea yakında yama çıkarıcak bunun için.