mahallenin azina sakiz olmus, asklari herkesçe bilinen, birbirini delice seven ozan ve selin yillardir süren birlikteliklerinin resmilestirmeye kara vermisler.ozan bir gün elinde bir demet gül ve bir yüzükle çikivermis selinin karsisina.selin saskin bir o kadar da mutlu olmus.ve tabii kabul etmis.fakat ozanin is icabi bir seyahate çikmasi gerekmistir.selin bu duruma üzülmüs çünkü ozan 1yil boyunca yurtdisinda kalacakmis.gene de isine cok bagli oldugunu bildigi ozanin canini sikmamak için sesini çiarmamis.gel zaman git zaman ozanin gitme vaktig elmis.ozan selinle birlikte gemiye binmek üzere limana gitmis.ve seline dönüp
-askim seni ne kadar çok sevdigimi biliyorsun.bu askin hatirna sana verdigim yüzügü bir gün bile parmag1ndan çikarmani istemiyorum.geri döndügümde herseyi ayni bulmaliyim. demis
selinde kabul etmis.ve ozan mutlu ve içi rahat gemiye binmis.selin de gemi kaybolana dek el sallamis.iskeleye yaklamis ve elini tekrar cebinden çikarmis alkislamak için fakat yüzük selinin parmagindan kayip suya yuvarlanmis.
selin hemen yüzükten bir tane daha edinmeye kara vermis ama ne çare bu özel yüzükten bir tane bile bulamamis.fakat sevgilisinin kendisini anlayisla karsilayacagina siginarak 1 yil ardindan onu karsilamaya gitmis.fakat ozan bu durumu hiç de ii karsilamamis ve ayrilmislar.selin çok pisman üzgün sevigilisiyle barismanin yolunu araken aklina araya anneleri sokmak gelmis.nitekim ise yaramis da.ozan annesinin israrina dayanamamis ve selinle bir kez daha konusmayi en azindan dinlemeyi kabuletmis.selinle birlikte bir balik lokantasina gitmisler.selin bir yanadn anlatiyormus bir yandan da baligi yiyormus.aniden baligi açmis
baligin içinden ne çikmis tahmin edin
"KiLÇiK" )))) :D :D
cümleler düşük olmuş olabilir,alıntıdır.