oyunda tanrı rolündesin ve oyunun başında 4 tane hayvancık var bunlardan 1 ini seçip oyuna başlıyosun. kişiliğin senin hareketlerine göre şekilleniyor kötü bir yönetim sergilersen kimseye yardım etmezsen hayvancığını kötü emellerin için kullanırsan oyundaki EL kırmızılaşıyo kötü bir şekil alıyo ve kara dumanlar çıkıyo hayvancıkta aynı şekilde kötü bir imaj oluyo - eğer iyi olursan pembemsi bi renk oluyo EL ve hayvancıkta aynı şekilde iyi bir imaj oluyo oyunun amacı adalardaki bütün köyleri ele geçirip bir diğer adaya geçmek ilerledikçe çok zorlaşıyo çok güzel stratejik öğeler mevcut 1. oyuna göre çok çok gelişmiş her zevke hitap eden bir oyun denemediyseniz şiddetle tavsiye ederim :)
1.6 GHz ve üstü işlemci, 512MB RAM, 3.5 GB'lık boş harddisk alanı, 64MB'lık DirectX 9.0c destekli ekran kartı.
benim gibi ii bir sistemin varsa grafik zenginliği var
oyunu başka oynayan varmı sitede