Orjinal Mesajı Yazan: Mc_Asiii1
Birgün Real Madridle Barcelona Derbi Maçı Harika Bi Atmosfer Defanstan İlerliyorum Roberto Carlosla Bi Baktım Karşımda Bi şEMPANZE gÜLDÜM Koptum Bu Kim Dedim Barcelonada Oynuyomuş Önceden ismi Ronaldinho dediler Meğerse Irk Değiştirip Şempanze Olmuşh Yeni İsmide Şempazinho :) Her Gördüğümde Zıplıyorum Zıpladıktan Sonrada Gülüyorum.)
ben de sana gülüyorum :p
ayrıca her topiğe aynı şeyleri yazmak zorunda mısın,,, artık sıktın bence ,,,,yaşının da 21 olduğuna inanasım gelmio 21 yaşında olan bi insan bu kadar çocukca yorumlar yapmaz