ŞANLI_ aman aman bişi diil :cool: gülümsedim o kadar :) böle bişi koyamayacağını bilioruz siteye bu yüzden pek sazanlıkda yapmadım :o (çok soğuk bi cewap oldu ama öle ;) )
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo böle bişi koyamayacağını bilioruz siteye bu yüzden pek sazanlıkda yapmadım ben de öye düşündüm ;) zaten kim yakmak ister ki kendini bile bile :D :D
selimmm15 Ama arkadaşlar hepimiz yedik,hepimizi gülümsetti..Ben hemen sazan arkadaşlarıma yetiştirdim.Ben atlarımda onlar atlamazmı!!!
S n i p e r Böyle bir şeyin olmayacağını tahmin etmiştim hayırlı mubarek günde ama güzel düşünülmüş tebrikler
rapper Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Alet güselmiş ama....:D :D:D:D:D:D:D:D:Dabi buna çok güldüm yaaa....
Hasansas1905 ben başlıgı görünce şaşırdım ama link in üzerine tıklarkne image upload olan bi resim oldugu için çaktım davayı Çok yaratıcı olmuş:)