Bu kızın sesini çok fazla beğenmiyorum ben. Bi de komşunun biri açıyo Hayalet Sevgilim'in orjinal kayıtını, çok kötü bi kayıtı dinlemek zorunda kalıyorum -ki tamamen işkence. Bu şarkıda "Kölem Ol" olansa, şarkı güzel, kayıt yine kötü... arkadaki sesler, arada gülüşmeler falan gereksiz bişey...
(Hayalet Sevgilim, mükemmel şarkı ama **51 Promil** cover hali tercihimdir)
Bi de bi sürü programa çıkıp "Hayalet Sevgilim" için olan hikayenin uydurma olduğunu bizzat kendi belirtti. Yani üzüntüden böyle şarkı söylemesi gibi bi durum zaten yok...