Ermy Orjinal Mesajı Yazan: salihyet tabi hep öyle olur zaten benim ekran kartım yok ama en yüksek kaliteye çıkardığımda ağ efektleri açılıyo düşürdüğümde ise bu resimdeki gibi tüm gollerim ağları deilo sen sadece zavallısın o kadar.eğer birazcık oyunlarla ilgileniyosan ilgilenenlerinde salak olmadığını anlarsın. ya olm sen ne diyorsun ya ?!? sen burda benimle neyin tartışmasını yapıyosun..anlamadım ki..basımdan böyle bi olay gecti koydum buraya..milleti neden kandırmaya calısayım ki ?!?..bu kadar basit düşünen bir insan mısın.. ne zavallısı ne sacmalıyorsun sen..tartışma cıkarmak icin sacma laflar etmen forumda dikkat cekmeye calıstığının göstergesi..bundan sonraki hicbir mesajına cevap yazmayacağım..
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 Bende de ilginc bir hatta oldu, Oyuncum ile uzun pas geri verdim kalecime ama pas kisa düsdü ve dedimki bari W tusuna basip az yaklastirayim kalecimi. Zaten top`da ona yuvarlaniyordu. Baktim yere yuvarlanip elline aldi topu :S hahaha Kurallar yoksa yine mi degistide benim haberim mi yok :D :D
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: salihyet ooo sert yanıt ii güzel abi niee bu kadar siyah fotolar yaa bişi göremedim
CANARY 54 vallah kardeşler fifa 06 oynuyodum baydı ligde 14-15 hafta giitim baydı vallaha nedense ps2 deki kadar cpu da futbol zevkli olmuyor we 9 türkcell tsl aldım ps2 için oynuyom çok zevkli geldi
CANARY 54 Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Bende biraz sıkılmaya başladım FIFA'dan... Ya PC'ye PES 5 alacam, yada PS2'ye WE 9... Rapper fikrimi soracak olursan pes 5 oynamadım kesin hükümlü olmak istemiyorum ama we 9 tsl al derim çok akıcı olmuş oyun top hakimiyeti inanılmaz zor top ayağına yapışıp gitmiyor öle manyak açılıyo bazen o şekilde sağdan atıp soldan geçtiğin bile oluyor r1 ileri yaptığın zaman en az topu 2-3 metre açıyo önüne doğru bu yüzden bazen istemsiz çalım bile oluyor ;)
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: CANARY 54 Rapper fikrimi soracak olursan pes 5 oynamadım kesin hükümlü olmak istemiyorum ama we 9 tsl al derim çok akıcı olmuş oyun top hakimiyeti inanılmaz zor top ayağına yapışıp gitmiyor öle manyak açılıyo bazen o şekilde sağdan atıp soldan geçtiğin bile oluyor r1 ileri yaptığın zaman en az topu 2-3 metre açıyo önüne doğru bu yüzden bazen istemsiz çalım bile oluyor ;) Tamam alırım WE 9 TSL ;)