raco55 Orjinal Mesajı Yazan: m.yakut041 BİLEN VARSA SÖYLESİN sence nasıl atarız :) :) abi düşünceye bak ya
SiNBaD_ atamayız sadece o ligdeki takımlarla değiş tokuş yapabiliriz.Bu da baya bi zor olabilir hata verir büyük bir ihtimalle bunu patchmakerlar yaparlar.Ayrıca kuralları okusan iyi olacak :D