Şu anda FBTVde serbest atış isimli program var ve her hafta katılan spor yazarları hasan ali atasoy ve ebru köksaldının yanısıra birisi daha katılmış.İstatistiklerle ilgili bi adam birçok konuda bilgi veriyor felan..
İlk olarak Konyaspor-Fenerbahçe maçının hakeminden bahsetti.Hakemin maç 2-1ken ofsaytla alakası olmayan bir pozisyona ofsayt verdiğini gösterdi.Aynı şekilde maç 2-1ken Anelkanın yüzde yüz bir penaltısının verilmediğinide gösterdi ve eğer hakemin fenerbahçeye puan kazandırmaya niyeti olsaydı bu pozisyonlara doğru karar verirdi dedi.Ve bence adam haklı.İkincil olarakta anelkanın çok tartışılan kişiliğinden bahsetti ve kendini hiçbir şekilde yere atmayan bir futbolcu olduğundan söyledi.Beşiktaş maçında kendisine yapılan faullere rağmen rakiplerini geçmesini ve sonunda ahmed hassanın müdahelesi sonucu düşmesini gösterdi.Aynı şekilde konya maçındada penaltı pozisyonundan önce kendini yere atmaya müsait bir pozisyonda olmasına rağmen atmadığını gösterdi.Son olarakta takımımızın Kayseri,Konya,Ankara,Beşiktaş maçlarında verilmeyen penaltılarından ve rize maçında aleyhimize verilen penaltıdan bahsetti.