Arkadaşlar oyunu halen edinemedim...Oynayan arkadaşlar oynadıkları çözünürlük ve detayı bilgisayar sistem özellikleri ile birlikte yazabilirseniz çok sevinirim :drooling:
Ve birde sorum var :
128 mb GF fx 5200
256 sdram
1,1 ghz ile hangi derecede oynayabilirim bi fikri olan varmı ? :rolleyes: