reddevil66 :rolleyes: :cool: :kusmuk: :,( :kusmuk: :scnbebek: :gozluk: photoshopta forma nasıl yapılıyor bi anlatım yaparsanız sevinirim. :sly:
gbaran Arkadaşım bu boş forma üzerinde çalışacaksın.... Arkadaşım formaları kendine göre renklendir sonrada bmp olarak kaydet ve sonra kit raptor programıyla importla....!!! Hadi Kolay Gelsin... :hihi: