schlampe ya beyler kusra bakmayın smdi bi counuz oyunu 45. kez bitiriosunuz dur ama ya bu oyunu yni aldım....oyunu yukledim oyunu calustırınca wrong cd/dvd dedi yannıs cdmi taktım yoksa baska bişiler dahamı yapmam gerekio??
TheSLAYER bu oyun cd siz calısıo...oyunun setup ını attın yerde HOODLUM adlı bi dosya var .onun içinde gta_sa adlı bi dosya var . o bu oyunun crackı işte onu oyunun kuruldugu yere kopyalıcan ... ;) bu kadar basit işte . ii eglenceler..........