FIFA_men Baktım ki forumda hiç bjk formasıyok bende bi tane 100.yık beşiktaş forması yaptım.Bi kaç ufak hata dışında iyi oldu sayılır.Yükleyen arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
ZoRo 1. sen yaptin dimi eminsin ? 2. sen fifa ne biliyor musun ? 3. pes ile fifa arasindaki farki biliyo musun ?
FIFA_men Sayın zoro;tam 5 yıldan beri FIFA serisini takip ediyor ve severek oynuyorum.Ayrıca sıkı bir futbol fanatiğiyim.Anlıycağın futbolu ve fifa'yı biliyorum.Pes diye bi oyun tanımıyorum,Futbolda Fifa nın üstüne tanımıyorum çünkü.Ayrıca sıkı bir FIFA hayranıyım.Champions League maçlarını çok severim.Avrupadaki takımım Milandır.Türkiye'de ise Galatasaray.Formaya gelince.Cahilliğine bırakıyorum.Kit Raptor diye bir program var ve programa uygun çözünürlükte bmp. formatındaki bir formayı seçersen oyuna import yani senin anlıycaan cinste konuşayım aktarabiliyorsun oyuna.Şahsen ben yaptım ve oldu.Bilmem yapabilirmisin.Yapan ve olan arkadaşlar varsa olumlu veya olumsuz ciddi mesajlarını bekliyorum.İlgililere duyurulur...
onurcan sayın murat başol senin yaptım dediğin bu yamayı nerden bulabilirim onurcan_sonmez@hotmail.com bu benim msn adresim siteyi filan gönderirmisin ben de kullanmak istiyorum
FIFA_men onurcan sen benle dalgamı geçiyosun.ilk önce konuşmayı öğren sonrada saygıyı.ne yani bana hırsız mı demek istiyosun sen şimdi.Haddini bil sayın onurcan.bu forma siteden alıntı filan değil.bunu bil de konuş.eğer yüklemek istersen resmin üstüne tıkla.
Commando_128 Murat Başol lütfen bana yaptığın formayı gönderebilirmisin ???? E-Mail adresim umitdilsi@hotmail.com
ne_co Murat hem fifadan anlamıyosun hemde millete resmen küfür ediyosun bi kere fifa hayranıyım diosun ama bu formayı istersen kendin yap ama bi kere PES için bu!