alperenash :type: arkadaslar adsl alacağım da sizler burda bir ev için en iyi olan adsl leri paylaşırsanız sevinirim birde statik ıp mi alayım sabit ıp mi
Hasansas1905 en iyi adsl derken modemleri kastediyosun galiba.Kesinlikle zoom bi modem al ip in statik olsun bence
SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 bence statik al yoksa hacklenirsin statik ve sabit aynı şey demek zaten :) değişken ip al derim soran arkadaşa.modeme gelince evde tek pc de kullanıcaksan eğer ben zoom 5510b kullanıyorum tavsiye ederim...
Gökhan Bence statik ip al modeme gelincede ethernet modem al USB alma çünkü Ethernet modem daha güvenli
alperenash :scnutang: arkadaslar biraz hazırcı oldum da :scnutang: bir yerden duymuştum kısıtlı olduğunda belli saat kısıtlamasımı var :confused:
alperenash Orjinal Mesajı Yazan: ConstantiNe statik ve sabit aynı şey demek zaten :) değişken ip al derim soran arkadaşa.modeme gelince evde tek pc de kullanıcaksan eğer ben zoom 5510b kullanıyorum tavsiye ederim... çift kullanıcam bi tane laptop var :D
Gökhan kısıtlı olduğunda saat kısıtlaması yok sadece dosya indirme kısıtlaması var yani kota sınırı var çift kullanacaksanda router modem al 4 çıkışlı al bakarsın bir gün yan komuşularında sana ortak olurlar 4 köşe olursun o zaman daha iyi olur :p
2ampara***Womanizer zoom tavsiye etmem babamlar şirkette kullanıo sürekli netten düşüodu en sonunda yandı(onlarda US Robotics aldı:D).U.S Robotics 9105 al deri 4 port router lı
alperenash tesekkür ederim arkadaslar eğer ilerde adsl alındığı için sevinen bi çocuk varsa onu ben yapmışımdır :,( :,( :,( :D :D :D :D
odilya yaa arkadaşlar... 4 port lu bir modem alıpda bunu apartmandaki diğer dairelerle paylaşma olanağımız war mı?
odilya ee şimdi ne almaya karar verdin? walla ben Airties -RT 101 war onu almayı düşünüyorum.sen ne dersin??
alperenash ya senin dediğin airties modem den alcam ya da **gsarrafgil **in dediği router den alcam bu arada 256 kb olan adsl hızıda 512 ye çıkıo:):):):)
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: odilya yaa arkadaşlar... 4 port lu bir modem alıpda bunu apartmandaki diğer dairelerle paylaşma olanağımız war mı? ne kadar meraklısınız paylaştırmaya ,12 ye böl,bi parçasınıda bana gönder,hızın düşer paylaştırırsan millete.