Arkadaslar oyunda normal sezon yaparken(maneger modu degıl)ornegın INTER ıle Italya seri a oynuyrum hıc bır menu de fıksturu, yaptıgım mac sonuclarını ve oynayacagım macları gosterır Results-Fıktures gıbı bır ıkon yok sadece standıngs i gorebılıyoruz, garıp degıl mı yoksa ben mı goremedım.Yardımınız ıcın tesekkurler...