Orjinal Mesajı Yazan: takunya
Yaaa yürüyün artık ilerleyin yaa. Sen şimdi bana bunun cevabını ver arkadaşım. Şimdi 89 doğumlu birisi kaç yaşında diyorsun? NE? 16 mı? Yaa yürüyün artık ya. Bak elime yazıyorum, seek-seeen doo-kuuuz. Şimdi bak 89 doğumlu birisi 46 yaşındadır. Peki sen bana bunun cevabını ver. Sen bana bunun cevabını ver. Sen bana bunun cevabını ver. Sen bana bunun cevabını ver. Sen bana bunun cevabını ver. Ya tamam bırak ya tamam 16 yaşında tamam bırak ya. Tamam bırak yaaa yaaau yaaaaau tamam bırak.
Yaa off git yaa dur ben seni dinledim sende beni dinleyecen yaaa yaaa ben böyle diyecek adamın alnını garışlarım 89 lu adam kesinlikle 47 dir yaaaaa yaaaaaa
46 mı neeeeeeeee yaaaa olur mu yaaa tamam git yaaa konuyu açıklığa kavuşturduk
Şimdiki konu köpek insanın en sadık dostu mudur:D