@DR!@NO **Arkadaşlar benim 6600 telefonum var.Ben messenger yüklemek istiyorum telefonuma...Bunu nasıl yaparım? :rolleyes: **
Denizz86 GPRS den www.agilemesseger.com a git ordan uygulamayı indir ama ayarlarını bilmiyorumda ben burdan yaptım ayarlarınıda ark. yaptı ...
*{Bå®ô$_1905}* Agile Messenger'ı yüklemen lazım öncelikle ondan sonra da bir sürü ayarı var... Benim Sx1 var , bayağı uğraştırdı ama artık çok rahat giriliyor... Eğer yardım istersen beni ekle Msnine anlatıyım...