tanerq Arkadaşlar ne yaptıysam bir türlü çözemedim. Ekran kartının son driver ını yükledim, ekran kartının tüm ayarları ile oynadım, ses kartının sıkıştırmasını düşürdüm, yinede nafile sürekli masa üstüne atıyor. yardımcı olursanız sevinirim. :rolleye3:
Exvision Kullandığın image dosyasında sorun olabilir.Eğer mini image kullanıyorsan oyundan atma olasılığı çok yüksektir.