SAMET Aybaba Ankara'da yaptığı açıklamada, "Geçtiğimiz hafta Beşiktaş Yönetim Kurulu'ndan menajerlik teklifi aldım. Beşiktaş'ın bu teklifi benim için onurdur. Ancak Ankaraspor'un başında olduğum için bu teklife olumlu cevap veremedim. Dilerim Beşiktaş yaşadığı zor günleri atlatır" dedi