Arkadaşlar sabırsızlanıyorsunuz biliyorum..ve sizleri bekletmek hoşuma gitmiyor emin olun...
spiker dosyaları hazır...fakat sizlere en iyisini vereyim diye...en hatasızını vereyim diye uğraşıyorum...
oyüzüden yeni bitti...birde ben çalışan ve okuyan bir insanım..sizlerde insaflı ve sabırlı insanlarsınız biliyorum.
birkaç arkadaşımın haklı isteği doğrultusunda yeni bazı dosyalar eklemeye çalıştım ondan uzadı..
sanırım spiker için herhangi bir dosyaya ihtiyacınız yok..direk e_sound olarak vercem..
birde küçük bir programcık var..
upload edem annatırım..
birazdan uploada başlıcam...
saygılar.... ;)