Orjinal Mesajı Yazan: 09-AILTON-09
bi update yapsaniz biraz big04 dosyasini inceledim ve logolar cikti orada bir update yapsaniz lütfen!!
logoları oraya eklersem oyuna giremezsin tam maça başlarken oyundan atar
şu an tr ligi yapıyorum oyunda fb ve gs var zaten
diğer 16 takımı aynı bjkde olduğu gibi tüm grafik özelliklerini genel yapıyorum
örnek vermek gerekirse
konya formaları yeşil beyaz
pankartları yeşil beyaz
logosu yeşil beyaz olacak
veya samsun
formaları kırmızı beyaz vs işte
bunu böyle yapmamım sebebi fifa 2005'teki gibi sürekli hata mesajları yazılmaması ve ligin sorun vermemesi