arkadaşlar sorularımı cevaplandırırsanız harbiden çok memnun olacam:
1) backdown/protect ball tuşu hangisi ya da o hareketi(pivot hareketi) nasıl yapacaz.bilgisayar bana karşı yapıyor.
2) automatic replay'i nereden ayarlıcaz.(hani eskiden faullerdedn turnikelerden sonra gösteriyordu ya, onu)
3) windmill smaç nasıl vuracam. Carter tarzında olanı(tek elle değirmen)