Izecson dos Santo Liete http://fenerfanklup.sitemynet.com/we3/revengeoftheicon.doc linki yükleyin ve sesli izleyin
ŞANLI_ he hehe çok süpermiş ama en son kim yutuyo onları onu anlayamadım ayrıca ICQ yu MSN 'Den daha iyi yapmışlar ve olmamış :)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro knaka sunucu bulunamıyor yazıyo ? rapide atıyorum bi dakka http://rapidshare.de/files/5558266/siz_yokken_bilgisayar_ikonlar_n_z_ne_yapar_SESL_.doc.html