espanol Bilgisayarım demoyu calıstırıyor oyunun full versiyonunu da calıstırır mı? yardımcı olursanız sevinirim
gbaran walla bende demoda oyunda değilde ara videolarda kasıyordu fakat full oyunda uçuyor ne oyun ne cinematicler hiçbişey durduramıyor... Bu sorunun altına bilgisayar özelliklerinide yazsan ii olurdu ama neyse... :hihi:
espanol oyunu dün aldım ve bilgisayar calıstırdı..yalnız bazen kasıyo özellikle turnuva ayarlarken ama o kadar da olur herhalde
raco55 vallahi bende demo babalar gibi çalışıyodu ama full daha da babalar gibi çalışıyo pc özelliklerini yaz da ona göre cevap verek demi
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: blueblood648 benim bilgisayar 64 ekran kartı 192 ram pent 3 500 çalıştırımı çalıştırır ama grafiklerden düşcen biraz
KalkVeSavas demoyu 1280 de normal detayda hiç kasmadan oynayabiliyorken. Full ü 1024 te low da oynayabiliyorum.
T.Henry bnm 512 mb ram, 64 ekrn kartı. rahat çalışıyor ;) ayrıca oyun 7 GB fln değil, 4 Gb ye yakın bişey :S