Alaman Arkadaslar oyunu indirdim ve kurdum fakat menüler kendi kendine degisiyor.Ne yaptimsa olmadi bir zahmet yardimci olunda bizde su oyunu agiz tadiyla oynayalim. Tesekkürler.
mavi2003 Ben de gamepad ayarlarını yapıyorum. oynuyorum. oyundan çıkıp tekrar açtığımda ayarlar değişmiş oluyor tekrar baştan seçmem gerekiyor. yok mu bunun kaydetme yeri. bilen bir arkadaş yok mu???