Belki ciddi karşı çıkanlar olacak ama ben ümit özat ve nobreyi ilk 11e koymazdım.Abi ümit özattan sol kanat oluyorsa herhangi başka birinden de olabilir bence.Çok iyi bi insan vs vs olabilir ama bir maçta 10 orta yapıp 9 u dışarı biri de nereye gideceği belli olmayansa defanstayken süratli herhangi biri tarafından geçilebiliyorsa ben o adamı koymam.Nobrenin yerine de Tuncay oynar ideal kadro bence budur.Geçen sene berbat olan Luciano bu sene iyi gibi gözüküyor şimdilik.Bence ara transferde Ümitin mevkiine bir oyuncu alırsak sorunumuz kalmaz.
Benim ideal11:
VOLKAN,ÖNDER,LUCİANO,SERKAN,ÜMİT(YERİNE LÜTFEN BAŞKASI),APPİAH,SELÇUK,MARCO,ALEX, TUNCAY,ANELKA