ossy arkadaslar ps2de winnig oynarken fb ile oynadım anons yapılıodu hosuma gitti bu pc içinde mumkunmu pes4 için warsa bana adx şeklinde yollarmsınız diğeer takımların warsa onlarında olabilir
casussondasi valla bende arıyom bunu aslında dosyanın adını bulmak zor.ben adam ne soylediyse onu degiştiriyorum