Nihayet beta versiyonu tamamladım. Ayrıca skine bir isim de koyabildim sonunda: FabuloSa :) Aşağıda çeşitli ekranlardan alınmış resimler var. Skini ise SCN FTPde sorun olduğu için şimdilik buradan indirebilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum...

FabuloSa Skin (beta) Özellikleri
- Sağ ve Sol menülü versiyonlar
- Tam ekran (üst, alt ve yan panelleri kaldıran) modu
- Yeni düğmeler (bazıları tanıdık gelebilir :o)
- Takım renklerindeki üst panel
- Nike Aerow Maç topu ve Siyah Kale ağları (J Anderssonun tasarımları)
- Oyuncu "personal" ekranında yer alan Gelişmiş İstatistik Tablosu (Advanced Stats Panel)
- Atatürk Olimpiyat Stadı temalı arka plan
- ve diğerleri...
FabuloSa Skin (beta) Ekran Görüntüleri

