MercilesS Arkadaşlar FIFA'da geçen gün bişey dikkatimi çekti ve hatta bunun screen'ini aldım. Top çizgiyi geçtiği halde hakem Korner'i vermiyor. Ve bu sıksık olmaya başladı canımı sıkıyor bu tip olaylar.
MyX Eee napcan EAnın yaptığı böyle. :mad: Biz alıştık artık. :kusmuk: Ben çizgiyi biraz daha ileri aldım sen de çizgiyi biraz daha ileri al. :D :D :D
MetiNouma ama bide su yandan bakin sunlara....Oyunu hep daha gercekci yapmaya calisiyorlar.. Ve gercektende bizim ve bazi avrupada bulunan hakemlerimiz...cogunlukla böyle kücük detaylari göremiyorlar..:D:D:D:D:D