fifa06&pes5 konya da yaşyanlar varsa içinizde fifa06 aldımı burya yazın daha almadım oyunu gelmedi heralde buraya birde nerden aldığınızı yazarsanız sevinirim.cd ciye gittim ben ekimin ortasında veya sonunda gelecek dedi lütfen cevap yazın :,(
fifa06&pes5 Orjinal Mesajı Yazan: ogk yapıcı işhanına gidersen orda var selçukluda ben 8 milyona aldım 6 cd teşekkürler ;)
Burak Duman Arkadaş ben,Selçukludan yazıyorum.Nalçacının oralarda oturuyorum ve perşembe pazarını biliyorsan orada Yağmur CD Var.5 CD'yi 5 Milyona aldım.Ama şu mereti bir türlü yükleyemedim. :sly: :sly: