sefillik oyun çıktı arkadaşlar linki veriyorum kanıt olarak reklam değildir yarında torrentten çekeriz.:) http://www.femalefirst.co.uk/dvd/Games_-_FIFA_Manager_2006/ ayın 7 si olarak gösteriliyor fakat BAZI torrent sitelerinde var ama almanca fakat ingilizcesi en geç yarın düşecektir..
kreon1207 Arkadaşlar oyun şu anda elimde ve kurdum hatta birazdan oynamaya başlayacağım..İzmir-ksk de ksk sineması pasajında dvd ve cd olarak piyasada..Ayrıca ek bir bilgi vermek gerekirse "artmoney se 7V13" versiyonu gene mali durumu düzeltmek için işe yarıyor.Bu arada oyunun editörü yok ve unidb 4 ile de güçleri değiştiremiyorsunuz...:(
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: Exvision FM 06 = FIFA Manager 06 TCM 06 yeni adı FM'06 (FIFA Manager 06) heheh dikkat etmedim 06 olduğuna benim dediğim Fm 2006 :D:D:D
kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: Kobra 191 data editor çıktı... http://forum.easports.co.uk/viewtopic.php?t=2444 Çok sağol yaa,Allah razı olsun valla,süper oldu bu...;)
sceptic ben aldım ama kopya olduğundan kıramadım, o dosyada bir sorun var. Bou konuda yardımcı olabilecek biri pm'den gelebilirse memnun olurum
pharoah1907 Arkadaşlar oyunda spiker yok mu yoksa bana mı öyle geldi. Speechi açıyorum ama hiçbi ses yok spikerden...
sceptic eyw, diğer başlıkta verdiğim detaydaki gibi hallettim ama bende de spiker sorunu var pharoah1907 sen halledebildin mi? ya da başka sorun yaşayıp da çözebilen beri gelsin ;) msn: iyimeyilat@hotmail.com
APACHE arkadaşlar tarif edelim iyice yaws...mesela ksk pasajında nerde bi adını söle...ksk sineması tiyatro sokağındaydı dimi???