borçla harçla toplarsan yıldızları, bi süre şişersin. ama sonra birileri gelir havanı alır. borcunda everest tepesini geçer.
biz gs nin altyapısı kötü derken , yok ya iyi futbolcular yetiştiriyor gs denildi hep ama kastettiğimiz kulüpleşme altyapısıydı.
önlem alınmalı, daha kötü durumlara düşülmemeli. yazıktır...