hadi yaa keşke silmeseydin kardeşşş bee ya walla 6 cd yaa orjinal alıcam zaten
korsan almam ama iş güç su içmeye vaktim yok açıkçası arkdaşlar...
eher varsa paylaşırsanzı sevinirim çünkü işten geliyorum gece 11-12 2-3 fifa 06 demo
oynuom yatıom sonra olursa iyi olur yani grafik görüntü kısmını nasıl ayarlarız ?