MateJa arkadaşlar bu ea 5. zorluk derecesini de mi koymamış pc'ye nasıl açıyoz yaw world class çok kolay geliyo
MateJa abi zaten oyunun tek zor olan yanı kaleciyle karşı karşıya kaldığın zaman gol atamamam dı. onuda çözdüm. ben demoyu 5.zorluk derecesinde oynuyodum ve çok zevk alıyodum rakip takımın geliştirdiği ataklardan falan ama world class ta 6 dk lık maçlarım en az 3-0 en çok 9-0 bitiyo ( şimdiye kadar bi maçta en çok 9 tane attım ) açamıyoz mu şu 5.zorluk derecesini ya heralde pc ye onuda koymamışlar. yakında pc ye 2 takım yapıp öle çıkarırlar oyunu
Marchandes Evet, EA, bu sürümde yapmış olduğu en büyük yeniliklerden birinin de kalecinin yapay zekasının üst seviyeye çıkarıldığı bilgilerini vermişti ama dünya klasında bile kaleci gereğinden fazla aptal.
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: Marchandes Evet, EA, bu sürümde yapmış olduğu en büyük yeniliklerden birinin de kalecinin yapay zekasının üst seviyeye çıkarıldığı bilgilerini vermişti ama dünya klasında bile kaleci gereğinden fazla aptal. sana katılıyorum