Fenerbahçe'nin Fransız yıldızı Nicolas Anelka transferiyle ilgili net açıklamalarda bulundu. Fransız futbolcu, 'Eğer bir kulüp beni almak isterse, gelip Fenerbahçe ile konuşması gerek, benimle değil. Eğer günün birinde böyle bir şey söz konusu olursa hem Fenerbahçe kazançlı çıkmalı hem de ben. Ama ben burada çok mutluyum. Şampiyonlar Ligi'nde hedeflerimiz var. İki maçta da çok iyi oynadık. Özellikle Milan karşılaşmasında tam bir takım gibi oynadık ama şanssızlığa boyun eğdik' dedi.
Fenerbahçe Spor Kulübü'nün aylık resmi dergisine konuşan Anelka, Beşiktaş maçından sonra yaşadıkları coşkuya da değinerek, 'Biz maçtan önce arkadaşlarımla konuşarak kendimize bir hedef koymuştuk. Hedefimiz, tek bir taraftarımızın bile olmadığı maçta Beşiktaş'ı yenmekti ve bunu başardık. Sahada takım olarak kazandık. Bu maçta benim gol atmam ya da performansım tabii ki önemli ama sonuca götürdüğü takdirde önemli. Süper Lig'deki iyi futbolumuzu sürekli hale getirmeliyiz' dedi.
Kaynak : Akşam