.ArThuR. arkadaşlar siemens C65'e messenger yüklenio mu eer yukleniosa nsl ve nereden? ve nsl?? **EDİT:**turkcell messenger diil:) onda çk fazla kntr gidio yaw:D
eagle1903bjk bende c65 kullanyorum umut vermiyim ama oluyor herhalde biraz araştırdım olduğunu söylüyorlar