ilk 2003 ü bilgisayara yüklediimde ev arkımla gözlerimiz yerinden fırladı. heyecandan demoları 4-5 defa izledik. maça basladık.çıkantopa biri atladı oha nasıl lan filan dedik. bööle gözyaşı damlaları tomahawklar.. yok hacı 2004 ü çıkartıp noolcak filandedik. daha ne ekleye bilirler die düşündük. gel görki ea sports sasırtmaya devam ediyor. ama;
en büyük hatası oynanabilirlik azalmıs dediiniz gibi ama oyun superstar zorlukta bokunu çıkarmıs. ne atarlarsa giriyo çok adi ve yapayzeka zayıf olmuş. rookie ile sprstar arasındaki tek fark bu sen atıyon girmiyo onlar atıyo çuff. içeri girmek filan hiç zordeil ama superstarda smaç filan kaçırınca baron davis bosken hemde deli olmamak eldedil.laptop deilde pc olsa 4-5 tane klavye parçalamıştım kesin... gıcık olmuş nba ama 2007 de daha ne ekliyecekler bekliyorum.