fulhamx5 4 tane dvd boşa gitti. ilk patch ekleme girişimim. masraflı oldu baya. elimde wemerica 4.0 patch i var. ve orijinal we9 iso dosyası var. her tür yazılımı mevcut yardımcı olabilecek. msn adresim fulhamx5@hotmail.com teşekkürler
fulhamx5 orjinal we9 iso suna, wemerica4.0 ın option file ı olan wemerica40finalbincue yi patch oalrak eklesem tamam mı olay?