erosion Fifa 06 Win 98 Se makinamda kurduğumda oyun çok iyi çalışıyor. Fakat Maç bitiminde veya Quit Maç dendiğinde Makina kilitleniyor. Sahi birde Klavye ile yazı yazamıyorum. Biliyorum Fifa 06 XP destekliyor ama bir sorayım dedim Win 98 Patch falan varmı diye
eseryalin Orjinal Mesajı Yazan: erosion Fifa 06 Win 98 Se makinamda kurduğumda oyun çok iyi çalışıyor. Fakat Maç bitiminde veya Quit Maç dendiğinde Makina kilitleniyor. Sahi birde Klavye ile yazı yazamıyorum. Biliyorum Fifa 06 XP destekliyor ama bir sorayım dedim Win 98 Patch falan varmı diye dostum fifa 06 sadece xp de tam anlamıyla çalışıyor artı klavye mouse usb ise de problem çıkartır. sen yine de xp kurmayı dene...
Elik Win98 kullanan kaldı mı hala? Oyun üreticiler artık win2000 ve winXP'yi baz alarak oyun üretiyorlar.