2ampara***Womanizer konuyu açan ark heralde host olabilioki açmış ben olamaıom ama oynarım msn solda war zaten;)
holyganksk oyunu bugün aldım bizim grup daha almamış :) bugünlük bir kaç maç yapabilirim isteyenle.. holyganksk@hotmail.com
musty hamachi prog olan varsa msne gelsin oynayalım 256 adsl çok rahat yetio periyodu 5 dk dan bi maç yapınca 8 mb kota gidiyo..
RoadMonster Bende isterem bende oynaycam :D msn adresim gelibolulucanavar@hotmail.com bu arada adsl 256 k creative broadband adsl2/+2
musty Orjinal Mesajı Yazan: ChenZhen Hamachi dediğiniz programla dahamı iyi oynanıyor. Yani ufak takılmalar olmuyomu genelde bi sorun yok ama bütün neti kapatmak gerekiyor msn ares flan açıksa takılıyo
cagataykarakartal cagataykarakartal1903@hotmail.com ekleyin oynarız her dakika host olabiliyorum sorun olmaz ekleyin yeter
Geyiq Team ya nba da takılınca çok rahatsız oluyorum ben mesela serbest atış atarken takılmaya başlıyo ve kaçırıyosunuz ben 5-6 kez oynadım online artk oynamıyorm
Lord_Black Hamachi adlı program bilgisayarlar arasında sanal ağ bağlantısı çekiyor arkadaşlar.. Her türlü oyunu online oynayabiliyoruz bunu sayesinde.. Bkz: Cs,BfME,Fm,Nba,Nfs.. lord_black_1907@hotmail.com şuan müsaitim oynamak isteyen gelsin..