hakikatten bakınca güzel bir yama yapmışsın ama ilk senesinde kulanılıp sonraki senelere kalmaması ve bunu şuan kulanamamak üzücü yalnız bi yedeği olmaması beni çok şaşırtı yani yazık olmuş kusura bakma ama bu kadar ugrasmışsın sonunda link ölmüş senin emeklerinde ölmüş geçmiş olsun.