behlem Arkadaslar Fener veya gs yi herhangi bir ligte nas1l oynatacag1z ben yapt1m ama menager modda çal1_m1yor
SLeviN Manager Mode ta gs veya fb yle oynaman için Türkiye Ligi olması lazım, Türkiye Ligi olmadığı için boşuna uğraşma.Turnuva modta kendin bir turnuva oluşturup öyle oynayabilirsin sanırım denemedim gerçi...
Gökhan databaseden gs yada fb yi istediğin lige atarsın sonra kariyerden girip gs ve fb ile rahatça oynarsın daha detaylı bilgi için bana ulaşırsan sana database yi düzenler gönderirim
fbkane Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil databaseden gs yada fb yi istediğin lige atarsın sonra kariyerden girip gs ve fb ile rahatça oynarsın daha detaylı bilgi için bana ulaşırsan sana database yi düzenler gönderirim banada gonderebilirmisin? adresim fbkane@hotmail.com
xxxxxxxxxxxxxxxx ya bi turnuva açtığınızda altta add/raplace team var ona tıklayın istediğiniz takımı seçin turnuvaya ekleyin