Beşiktaş'ta beklenmedik bir gelişme yaşandı.. Teknik direktör Rıza Çalımbay'ın yardımcılığını yapan antrenör Gökhan Keskin, görevinden istifa etti. Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı ve Futbol Şube Sorumlusu Kıvanç Oktay, Gökhan Keskin'in, istifasını teknik direktör Çalımbay'a verdiğini belirterek, ''Hocamız da bu istifayı kabul etmiş. Bize bildirdi, biz de istifayı kabul ettik'' dedi
**İstifa'nın Perde Arkası**
**Malmö’de patladı**
UEFA Kupası’nda İstanbul’da oynanan Vaduz maçından sonra sahaya sürülen kadro yüzünden teknik direktör Rıza Çalımbay ile tartışan ve yaklaşık 15 gün konuşmayan Gökhan Keskin olayı dün patlak verdi. Keskin’in futbolcularla sürekli diyaloğa girmesi nedeniyle teknik heyetle takım arasında sürekli tartışmalar yaşanıyor, ancak Çalımbay bir çoğunu yönetime bildirmeden kapatıyordu. Keskin son olarak Malmö rövanşında, Rıza hocanın yaptığı basın toplantısının ardından, gazetecilere, “İstifadan bahsetti mi?” diye sormuş, ‘Hayır’ karşılığını alınca da, “Yanlış yaptı” demişti.
**'İstersen gidebilirsin'**
Keskin, maç sonrası kulübede de Çalımbay’a, “Sinan Engin takımla birlikte buralara geliyor. O zaman bizim burada ne işimiz var? Ayrılalım” demiş, “Şimdi zamanı değil” yanıtını almıştı. Samsun maçından sonra da ısrarını sürdüren Keskin’e, Rıza hocanın tepkisi şöyleydi: “Ben buradayım. Sen istersen gidebilirsin.” Çalımbay daha sonra da Kıvanç Oktay’ı arayarak, “Gökhan ile sorunlarımız vardı. Kendisi artık tek çalışmak istiyor” dedi. Oktay da, “Senin tasarrufundaki bir olay. Hayırlı olsun” sözleriyle hocaya destek verdi ve Keskin ile yollar ayrıldı