Ben fanatik bir Fenerbahçe taraftarı olarak konyaspordan özür diliyorum.Kesinlikle gol değil ve fauldü el falan yoktu fauldü.Fenerbahçemizin yöneticileri bi şekilde açıklama yapıp ortamı yatıştırmalıdır diye düşünüyorum.Fenerbahçe taraftarı olarak şunu söylüyorum bu büyük bir hakem hatasıdır ve malesef Fenerbahçemiz lehine gerçekleşmiştir ve bunda Fenerbahçemizin hiçbir suçu yoktur.Haa bu arada bunu kendilerine piranhalar gibi hemen yiyecek et gibi malzeme eden Gs,Ts ve Bjk kulüp yönetimlerini de kınıyorum.Bütün takımların maçlarında bu hakem hatası olabilirdi.Ali Aydının verdiği hatalı penaltılar ve bjknin gsyi yenmesi sonrası Ts,Fb,Gs niye ortak olmadılar da hep Fenere karşı?Şunu söylemeliyiz bu büyük bir hakem hatasıdır.Hakemlerimiz kötüdür.Fenerbahçe burada yenilseydi de rahatlıkla şampiyon olacak güçtedir.Lütfen herkes mantıklı olsun ve haklıya hakkını teslim etsin.