:,( Ya arkadaşlar dkz studio dan nasıl hallediyoruz işi acaba
ben ADXL i indirdim .rar dosyaları .exe ye dönüştürüyormuş ama yükledim masaüstünde windows media player de açılacak şekilde gösteriyor bunu .Bu sorunu nasıl halledebilirim : Lütfen yardımcı olun Teşekkürler