AnkA_ua Neden hiç kimse yardım etmio yaa ya da bi fikir wermio abi aynı sorun demosunda benimde başıma gelmişti daha full oyunu almadım ama full de de bööle bi sorun çıkar die çok korkuorm -Gerçekten önemli bi sorun bu aslında-
candavetiye evet demodada vardı bu olay yaa kesinlikle kimsede cevap yazmıyo kimsenin başına gelmedimi?
SeALaNe Ben yaşadım dediğin sorunu Game Pad eğer USB değil ise bu problem oluyor. Gamepadi iptal ettim sorun çözüldü. Demodada böyle bir problem vardı onuda USB mouse mu PS2 çoğaltıcıya takarak çözdüm.
candavetiye bu sorun çok sıkıcı gerçekten oyunu kurmak için satlerce uğraş oyun açılsın bunca zahmetten sonra ama oyunu oynuyamıyorum çok deli edici bi durum çıldırtır adamı yaa 1 senedir beklediğin oyunu oyuyamıııyoruuum yaaaa
kingsbladee size benim yöntemimi söyliyecem bende klavye mause USB gamepadimde USB oyunu açınca usb slotları çekiyorum ve oyuna giriyorum gamepad takılı bu sırada maça girip klavye ve mausu tekrar takıyorum sonra menu ye dönüyorum sorun ortadan kalkıyo çok komik bi sorun yazık bu EA teknolojiye ayak uyduramıyor