NayguleR - AS Roma - Ajax Amsterdam - Galatasaray - FC Porto all Kits and Badges - CL Adboards - 8 Balls (Roterio, Finale, F50, Pellias, Total Aerow, Puma Shudow, Geo Merlin, Diadora Roma - Referee Kits - Stadium Update - 3 D Kits by Christophe - Patch .exe for More Time etc. - Supporterflags Download: http://files.filefront.com/Setup_PES_5_Demo_30exe/;4207176;;/fileinfo.html Screens: by FCH PESTurkey.com l Naygule®
Battousai ooooooooo süper oldu bu yarın dershane var daha çözülecek 8 yaprak testim var ama salla :D ...Hemen indiriyorum...saol ;)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Battousai ooooooooo süper oldu bu yarın dershane var daha çözülecek 8 yaprak testim var ama salla :D ...Hemen indiriyorum...saol ;) :D :D
programmer Valla iyi güzel gs varda. diğer takımlar ne öyle, hiç biri yaramaz maalesef.(Bi ajax var yaa :( ) Ama saolasın linki verdiğin için. :D
âİ£T10 Eğer yapacak arkadaşlar çıkmazsa ki öle görünüyor...FCH denilen adamdan yabancı dil bilen birisi rica etsin...Kadroları fln ulaştıralım....Yapar herhalde...
dodos Evet yaa tek gs ve ajax iyi takimlar...Ah bi gs bjk ve fener bi demo ciksa...OOHH BE OOHH DERDIM...
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10 Yokmu ya şöle 4 büyükler için patch yapcak arkadaşlar.... ya hakkaten şu fifaya yapmadıkları kalmafı 1 kişi pesle uğraşmıyo ne iş annamadım :confused:
digimax ya arkadaşlar sabredin biraz.oyun çıksın hele.neler çıkar neler.bizde türkçe spiker bile var daha ne olsun.
Marty hani fener nerde ? :D:D :kusmuk: bide avrupanın 7. takımıymışşş.. :kusmuk: :icon_lol: :icon_lol:
MateJa feneri yaparlarsa yanındaki diğer 3 takım milan , psv, schalke vs.. olur. roma , porto falan olmaz :p
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10 Eğer yapacak arkadaşlar çıkmazsa ki öle görünüyor...FCH denilen adamdan yabancı dil bilen birisi rica etsin...Kadroları fln ulaştıralım....Yapar herhalde... bende 4 büyükler şeklinde bi yama yapmayı düşündüm ama forma ekleme sorunundan dolayı olmuyoo maaleseff.. FCH 'ın yaptığı şekilde farklı takım yaması yapılabiliyo zaten (bende yapıorum) ama sadece lisanslı takımları seçmek şartıyla (forma muhabbetinden dolayı) :(