MateJa valla çok yaratıcısın olmayan bişeyin yamasını yapıyosun :D :D :D şaka bi yana güzel olmuş full içinde yap
arthas1907 Arkadaşım seni kandırmışlar bir kere 6S nin TV si yok ki... Nerden bulmuşlar da o parayı TV açıcak.. :D :D :D
SpawnFerdi Orjinal Mesajı Yazan: arthas1907 Arkadaşım seni kandırmışlar bir kere 6S nin TV si yok ki... Nerden bulmuşlar da o parayı TV açıcak.. :D :D :D :sly: yakınca çıkacak arkadaşım gs tv bilmiyorsan bilgin olsun
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: arthas1907 Arkadaşım seni kandırmışlar bir kere 6S nin TV si yok ki... Nerden bulmuşlar da o parayı TV açıcak.. :D :D :D bu forumda mesaj yazıyorsan kurallara uy kurallara uymayacaksan gerekli cezayı yöneticiler verir....
Gökhan Popup Güzel olmuş bunu full oyuna yaparsan daha iyi olur bundan sonra demoya yama yapmanın bence bir gereği yoktur