Samurai :,( Arkadaşlar maç içerisinde güzel smaçlardan sonra falan sağ üst köşede "freestyle replay 4" yazıyor ben onu anlamadım bir tuşa basınca replayinimi seyrediyoz ve hangi tuş lütfen.Bunu bilen bir arkadaş hemen msj atarsa sevinirim :,(
Samurai Arkadaşlar bi yardım edin kimsemi bilmiyor şu replay olayını herkes instant replay mi yapıyor yani
musty bugün sonunda bi tane replay izleyebildim ama neye bastığımı bilmiyom rasgele bastım tuşlara :)
Battousai Ohooo arkadaşlar kusura bakmayın konuyu daha yeni okudum...Onun tuşu var ''Rebound-Block tuşu'' na basacaksınız..
musty Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Ohooo arkadaşlar kusura bakmayın konuyu daha yeni okudum...Onun tuşu var ''Rebound-Block tuşu'' na basacaksınız.. ben de bugün buldum tam yazcaktım :)